Ork

Jag har vänt på dygnet, igen. Dessutom vart det inte särskillt mycket plugg igår. Jag har ingen självdiciplin allltså.
Istället gick jag ut på en timmes promenad, fast det regnade. Och när jag kom hem proppade jag i mig kvargröra och rågbröd.
Istället för att fortsätta plugga så bytte jag om och lade mig i soffan och drack te. Jag proppade också i mig knäckebröd.
Och istället för att sova chattade jag med några kollegor från Kårhuset via facebook långt in på natten.
 
Vi tretiden slockande jag för att väckas vid niotiden av ett samtal. Det var bovärden som ringde och sade att jag själv får fixa den trasiga lampan i badrummet. Jag svarade knappt men lyckades få fram ett "Tack då vet jag" innan jag lade på. Sedan vaknade jag vid tio av att en gympaförälder sms:ade. Jag gick upp vid elvatiden, till slut. Jag har ätit frukost och försöker komma till skott med att plugga. Jag är farligt lugn inför den här tentan. Jag har tittat på en gammal tenta och tycker inte att det verkar så svårt, samtidigt säger en röst inom mig att man aldrig skall vara tillräckligt säker. 
 
Tanken var ju att jag skule åka till Kårhuset och plugga idag. Men jag vet inte riktigt. Det stänger ju halv fyra och klockan är redan över tolv. Å andra sidan behöver jag fixa personalkort samt kårmedlemskap. Suck.
Jag har ont i hela kroppen, huvudet känns väga ton och jag kan inte sitta bekämt då jag har blåmärken överallt. Jag måste göra något åt det här!
 
Sant, så sant!

Kommentera här: