Sömn

Gårdagen kändes som om den aldrig tog slut. På förmiddagen hade jag metodövningar (lektioner) på universitet, sedan satt jag i grupparbete från tolv till fyra. Redan då kännde jag mig duktigt mör, då jag inte hade sovit särskillt mycket natten innan. Så när jag kom hem åt jag en stor portion fullkornsspagheti och sov.
 
Passet på kåren var från nio till tre. Det gick väll bra igår med det var tugnt. Vi var få personal för att hålla igång både en sportbar, pub och nattklubb. Dessutom var vi få som gjorde mycket. Ändå var vi klara tre och innan fyra var jag hemma och hade somnat. 
 
Idag har jag ont i hela kroppen, igen. Dessutom fryser jag. 
Idag skall jag hem och ha gympa (som vanligt) och sen skall jag jobba på kårens timebeer. Just nu ser det ut att bli ännu färre som kommer att jobba... Det är bara att bita ihop!

Kommentera här: