Nej

Nej, jag har inte bloggat.
Nej, jag har inte orkat bloggat.
Inte hunnit med det? Kanske.
Vad ska jag skriva då?
 
Just nu vill jag bara att den här veckan tar slut.Den började inte ens bra. Det började med att jag inte köpte ordentlig mat i måndags, försov mig + tappade bort mig påvägen till CFH på tisdagen. Och i onsdags fick jag punktering på cykeln. Dessutom har jag ätit allt från mini till att ha ätit som en grottman: äcklig. Jag fick också kommentr på detta. Aj, fan va ont det gjorde att höra det. Jag avskyr äta i andras sällskap. 
I onsdags åt jag massivt med knäckebröd med leverpastej (ja, grottman) till frukost och klarade mig på det i 10 timmar. Sedan fick kollegorna på kåren mig att äta chips, kex, bullar och annnat skit. Idag satsar jag nog på samma taktik. Massa knäckebröd. Ska jobba på kåren ikväll och då ska det inte finnas godsaker en i närheten av mig! 
 
Fan, kan inte den här veckan bara ta slut?

Kommentera här: